Garantie en Klachten

Alles over garantie en klachten

Transparant en fair voor iedereen.


Garantie


Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan je te leveren. Toch kan het zijn dat er iets kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor je aanspraak kunt maken op de garantie.

Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.


Klachten


Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@laadpalenexpert.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.


Fabrieksfouten


Al onze laadpalen behoren een redelijke levensduur te hebben. Het kan echter zo zijn dat er een fout is gemaakt bij het fabriceren van het laadpunt. Je kan in dat geval beroep doen op de garantie en we zullen dan ook samen met de fabrikant de fouten rechtzetten zodat je een goed product ontvangt.


Garantie retour procedure


Neem altijd eerst contact met ons op, zodat we het probleem met de laadpaal kunnen bespreken en een geschikte oplossing kunnen vinden.



Laadpaal problemen, maar niet van ons?


In het geval dat je een klacht hebt over uw laadpaal die niet in onze webshop gekocht is, raden we je aan om de desbetreffende verkoper hierop aan te spreken. Uiteraard helpen we je wel graag met het vinden van een geschikt alternatief.